Gå till innehåll

Kommer inte ut på nätet


Hanne

Recommended Posts

Att snabel-a inte fungerar i Virtual PC ibland är ett vanligt problem. För att få "@" tryck istället Ctrl+Alt+2 istället för Alt Gr+2. Vad gäller blåskärmen så kan du analysera vad problemet beror på enligt denna guide: http://www.tipsomvista.se/guider/95-felsoe...n-beror-pa.html

Om du har återställt till en tidigare punkt så har antagligen Virtual Machine Additions försvunnit och du måste installera det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När nu inte AVG fungerar ihop med W7 och du skall ta bort det, så stänger du ner det innan du avinstallerar.

Sedan är Avast en lätt och fullgod ersättare ifall du vill ta hem det i stället.

Och det är samma sak med W7 att du inte har det startat när du uppdaterar Virtual PC. Men allt det där visste du säkert redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för all hjälp.

Efter avinstallation av AVG kom jag ut på nätet igen. :)

Nu har jag installerat Avast och den håller på att skanna. Hoppas det fungerar bättre med det programmet.

Får även meddelande att jag ska uppdatera mina ljuddrivrutiner. Men jag hittar ingen uppdatering hos Dell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...