hubalon Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Någon ide om varför det tar 5 min att öppna en fil i Oo calc (.ods) Har provat avinstallera/ominstallera flera ggr. Övriga Oo applikationer fungerar klockrent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jag kör visserligen Windows 7 x64 men här går det snabbt att öppna. Är det alla calc filer? Och är det en fil gjord i calc, eller är det en excel fil eller liknande du öppnar? Kanske har betydelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubalon Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Jag kör visserligen Windows 7 x64 men här går det snabbt att öppna. Är det alla calc filer? Och är det en fil gjord i calc, eller är det en excel fil eller liknande du öppnar? Kanske har betydelse. Ganska okomplicerade filer - tillverkade i calc- och ja, det gäller alla calcfiler. Om jag däremot öppnar filerna via mitt trådlösa nätverk på en XP- eller Linuxdator funkar det. Det har funkat före version 3.1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Då är det väl helt enkelt Vista som suger då så uppgradera till Windows 7 RC, kostar gratis! Har tyvärr inget "vettigare" svar att hjälpa dig med, lycka till iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts