cheeta3a Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 jag vill installera den svenska versionen av SP2 men har utvärderingsversionen nu... måste tydligen ta bort den innan jag kan installera den svenska och det vet jag inte hur man gör??? var gör jag det? finns det något litet program för det kanske? tacksam för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Kontrollpanelen\Program och funktioner... tryck på "Visa installerade uppdateringar"... markera och avinstallera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cheeta3a Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Stort tack för din hjälp, allt är klart och fungerar bra blir Vista snabbare och bättre tro? vad tycker ni andra som uppdaterat till SP2 svenska? ska se vad det går för nu under dom närmaste dagarna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts