CGD Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Har någon här prövat SpotSave? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Nej, vad är det? Spara spotifymusik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted July 6, 2009 Author Share Posted July 6, 2009 Ja det verkar så. Jag har programmet, tror jag men det händer inget när jag försöker köra det. Nu när jag letat mer ser det ut som om det dessutom inte är helt lagligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted July 6, 2009 Author Share Posted July 6, 2009 Programmet var tydligen helt olagligt och fungerar inte längre. Kanske lika bra Stenis raderar hela inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sepe2 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Ni som vet, berätta hur och med vilket program fungerar inspelningen av SPOTIFY allra bäst!!! Jag har inte kunnat hitta nånting som funkar. Please help! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts