Jump to content

Recommended Posts

Posted

En allmän fråga till.

Har testat om jag skulle kunna köra 7 an på min dator och det skulle funka enligt programmet jag körde.

Om man nu kommer att kunna köpa en uppgradering till Vista, är det då bara en skiva man kör in och kör ??

Kör den då över allt det som ligger i datorn ??? måste datorn vara tom på allt innan man gör detta ???

Bara några funderingar om detta.

Rensar uppdateringen bort vistan i datorn ??

Ha en bra dag.

LB

Posted (edited)

Windows 7 uppgradering kommer att tömma hårddisken.

Windows 7 blir på grund av nya EU-regler inte levererad med en förinstallerad webbläsare (Internet explorer) och du måste därför välja att få Internet Explorer 8 skickat till dig i samband med att du beställer din uppgraderings-DVD. Utan webbläsare kommer du inte att kunna surfa på internet efter installation av Windows 7. Var uppmärksam på att installations-DVD du kommer att få kommer att skriva över existerande innehåll på hårddisken. Det innebär att du bör säkerhetskopiera viktiga dokument, bilder och andra filer du önskar att spara, innan du startar installationen av Windows 7.

Källa: http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=3082&...28fb04_mswin7pc

edit: tog bort raden ang kompletts giltighetstid.

Edited by si3rra
Posted

Läste du detta när du handlade...

...Du måste ha köpt din dator i perioden 26 juni 2009 till och med 31 januari 2010 för att utnyttja erbjudandet.
Posted

Ja jo du kommer ju självklart kunna köpa en uppdatering i butik.

texten gällde att gratis få uppdatering från Vista -> 7.

Posted
Ja jo du kommer ju självklart kunna köpa en uppdatering i butik.

texten gällde att gratis få uppdatering från Vista -> 7.

Tackar, då är jag nöjd med info.

Ha en bra kväll.

LB

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...