Raven_Crystal Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Alltså av någon anledning har jag inte någon Tillbehör mapp i Startmenyn i Vista längre? Den är lustigt nog borta varför vet jag inte, men hur gör man för att få tillbaka den? Man går ju Startmeny/Alla Program Sen ska det ju finnas en mapp som heter Tillbehör om ni förstår vad jag menar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Det verkar vara en hel del saker som inte fungerar eller saknas i din Windowsinstallation! Hade jag varit som dig, så hade jag nog försökt med en systemreparation från Windows-skivan. D.v.s. boota på skivan och kör en reparation av befintlig installation... på så vis behåller du dina personliga filer intakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven_Crystal Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Det verkar vara en hel del saker som inte fungerar eller saknas i din Windowsinstallation! Hade jag varit som dig, så hade jag nog försökt med en systemreparation från Windows-skivan. D.v.s. boota på skivan och kör en reparation av befintlig installation... på så vis behåller du dina personliga filer intakt! Jag misstänkte att det va något som va galet med installationen... det e inte bara det, det beter sig tämligen lite skumt helt plötsligt hadde jag en mapp som heter Program i Startmenyn där alla program som ligger i Startmenyn, de låg i den mappen ochså. Jag ska köra en system reparation nu. Känns om att det behövs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts