stefan683 Postad 17 Juli, 2009 Rapport Share Postad 17 Juli, 2009 (redigerade) Efter installation i går av sp2 till Vista home Premium på min Laptop så blir nu fönstret inte full utan på bägge sidor så har jag blåa fält.Ställa om upplösning hjälper inte.Hur att göra? Redigerad 18 Juli, 2009 av Malou Rubrik/Topic förtydligad: Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
e-son Postad 17 Juli, 2009 Rapport Share Postad 17 Juli, 2009 Efter installation i går av sp2 till Vista home Premium på min Laptop så blir nu fönstret inte full utan på bägge sidor så har jag blåa fält.Ställa om upplösning hjälper inte.Hur att göra? Prova att uppdatera grafikdrivrutinen! Kolla på datorns hemsida efter senaste drivrutinen! Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan683 Postad 18 Juli, 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli, 2009 Prova att uppdatera grafikdrivrutinen! Kolla på datorns hemsida efter senaste drivrutinen! Thnx Provar Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts