Gå till innehåll

Mejl från Microsoft


CGD

Recommended Posts

När jag loggar in på den sidan som hänvisas till i mejlet så kan jag välja vilket input språk jag föredrar. Jag har då valt svenska. Men allt står ändå på engelska. Jag blir lite osäker här. Menar Microsoft att jag skall svara på det språk jag valt även om allt står på engelska? Jag tycker det är lite lättare att skriva mer beskrivande svar på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skall man då markera vilket input språk man föredrar tror du?

Javisst är det äkta, jag har under tiden fått många mejl om just Windows 7 från Microsoft. Jag fick ju fylla i min e-post när jag laddade ner sjuan. Sedan har jag skickat in ett par felanmälningar till dem också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skall man då markera vilket input språk man föredrar tror du?

Står inget på svenska där?

Med mitt Live ID loggar jag in på Connect och där står allt på svenska, men alla enkäter är på engelska.

Antar att det var ett engelskt Windows 7 du laddade ner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-1197-1247874635_thumb.jpg

Så här ser det ut hos mig. Jag har tolkat det så att allt står på engelska men att den som svarar på enkäterna svarar med det språk man väljer här. "My preferred input language is"

Jag har nu, följt ditt råd och, svarat på engelska men jag kan inte skriva lika målande på engelska som svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...