Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Måste man uppdatera manuellt varenda gång det kommer en ny build här eller?

Installerade 5.0.252 i mitt virtuella system, och uppdaterade till 5.0.259 inifrån programmet. Gick fint, krävde en systemomstart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Är Avast Internet Security en gratis eller betalversion? Vilken beta version är det nu i den nya Avast 5 är det fortfarande Beta 3?

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Har hittat ett foruminlägg som säger att översättning till svenska åtminstone är igång men ingenting om hur lång tid det kan ta, så jag undrar också.

EDIT: Kanske finns det någon erfaren översättare här på forumet (inga namn ;) ) som kan hjälpa till att få fart på det?

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat ur avast blog 2010-01-19...!

"Today we will be releasing the new products (and the new website) in English and French. Over the next 10 days or so, we will be releasing the products and website in additional languages (German, French, Spanish, Portuguese, Czech, Russian, Polish, Chinese, Japanese, and possibly Korean, and Arabic). Other languages will then be added as we have them available."

http://blog.avast.com/?s=language+translation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittade som hastigast in på Avasts hemsida och där fann jag mer språk än Engelska och Franska, men ingen Svensk version än. Det kommer nog ska ni se. Bland dem språk som jag såg var Spansk, Portugisisk, Italiensk, Tysk, Japansk, Polsk, Kinesisk, Tjekisk och Rysk version av Avast 5. Det kommer fler vartefter.

//DAson,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...