Gå till innehåll

Adobe Reader uppdatering


Gero

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Uppdatering till Adobe Reader 9.3.2: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.3.2/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 9.3.2: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/9.x/9.3.2/misc/

Uppdatering till Adobe Reader 8.2.2: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.2.2/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 8.2.2: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/8.x/8.2.2/misc/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Uppdatering till Adobe Reader 9.3.3: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.3.3/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 9.3.3: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/9.x/9.3.3/misc/

Uppdatering till Adobe Reader 8.2.3: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.2.3/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 8.2.3: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/8.x/8.2.3/misc/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Uppdatering till Adobe Reader 9.3.4: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.3.4/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 9.3.4: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/9.x/9.3.4/misc/

Uppdatering till Adobe Reader 8.2.4: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/8.x/8.2.4/misc/

Uppdatering till Adobe Acrobat 8.2.4: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/8.x/8.2.4/misc/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Måste man avinstalera tidigare 10,0,1, eller kör man bara in den nya 10,1,0,0.

Dum fråga är detta en uppdatering, eller ny version ??

Om man mot förmodan formaterar om datorn, då är det välan 10,1,0 som man lägger in direkt ??

Dum fråga men ställer den ändå, lite vimsig i huvudet i dag på grund av flytt.

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du behöver inte avinstallera. Antar att programmets uppdaterare snart (eller kanske redan?) kan installera uppdateringen.

Har man ingen version installerad installerar man lämpligen den senaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 3 månader senare...

Som novis måste jag fråga, vilken skillnad är det på dessa,är det den som du gav förslag på som jag då bör ta.

Jag vet inte vad skillnaden är, men jag valde först AdbeRdrUpd1012_MUI.msp

Men den gick inte att installera. Fick följande:

post-591-0-65447700-1326216896.png

Med den första jag skrev, så har jag efter installation version 10.1.2 av Adobe Reader X.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...