Gå till innehåll

Windows 7 på MSDN/Technet


Anders1980

Recommended Posts

Gäst Lasseska

OK det står också lite längre ner i samma inlägg att det ska vara am och inte pm.

Citat:

yeah am not pm, sorry for that :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hrrm... har bara tillgång till languagepacks och "Windows Automated Installation Kit for Windows 7 and Windows Server 2008 R2 (x86, x64, ia64) - DVD (Swedish)" :(

Du måste ha språk engelska för att se dom olika versionerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hrrm okej... väl inne o ser allt så är mina downloadknappar gråmarkerade.. antar att jag inte berättigad :/

Är så på technet, har jag svenska ser jag bara det om språkpaket, tar jag engelska får jag alla windows 7 versioner, antar att det är samma på msdn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puh... tycker det börjar bli mycket info att hålla isär nu... måste vara den underbara solen som strålat i Kristianstad hela dagen....

Betyder det att Windows 7 kommer att finnas på Connect OCH svenskt språkpaket ungefär samtidigt? Drar den smarta slutsatsen av att det tydligen finns på Technet... Ni som har erfarenhet av detta kanske kan ge lite ledtrådar?

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det att Windows 7 kommer att finnas på Connect OCH svenskt språkpaket ungefär samtidigt? Drar den smarta slutsatsen av att det tydligen finns på Technet... Ni som har erfarenhet av detta kanske kan ge lite ledtrådar?

Jag har bara erfarenhet från Vista, men där kom aldrig något språkpaket utan det vara bara den engelska versionen som erbjöds till beta-testarna. Utifrån det tror jag inte att svenskt språkpaket kommer att finnas på Connect.

Bara fullversioner av svenskt och/eller engelskt Windows 7.

Jag har inte sett något inlägg från MS huruvida man som beta-testare har tillgång till båda språkversionerna.

Med säkerhet ett av dem i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga som kanske inte hör hemma just här, men prövar ändå...nån som har Technet kanske kan svara.

OM man köper sig en Technet-prenumeration....hur funkar det med licenser ? Skulle jag kunna installera en Windows 7-maskin här hemma och en på jobbet för att testa med ? Eller är det bara en enda installation som gäller ? Jag vet att dom bara är för utvärdering, men hur funkar det i detalj ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...