Gå till innehåll

Starten har gått för Windows 7...


Japanmannen

Recommended Posts

Tackar för tipset, det går mycket snabbare genom att tanka via den nedladdningshanteraren än File Transfer Manager :)

Är det bara jag som är knäpp? Jag ser INGET på Technet mer än ett par språkfiler för 32 och 64 bitars. VAR VAR VAR?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska
Antar att bara "riktiga" (och inte språk) beta testare fått mail?

Stämmer bra det.Vi får senare, vi står på kö enl "Wendy"

Citat:

Mini-beta folks will automatically receive the email and download

link...it's in the queue. :-)

-Wendy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt det här borde MSDN AA också få tillgång till Windows 7 idag. Men det har inte kommit upp något än. Någon som förstår sig på det här?

http://www.neowin.net/news/main/09/08/05/w...-6th-august-nzt

Hamnade på fel citat. Ursäkta för jag vet inte vad jag gör (för fel som inte kan ångra mitt försök till inlägg) :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Connect-medlemmar har fått mail, fast inte alla :S

I alla fall inte till mitt personliga e-postkonto än så länge. Men eftersom det skall vara samma länk som på Technet gör det kanske inte så mycket att jag får vänta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, nu har även jag börjat ladda hem mina exemplar.

En lite fundering dock, det står ju mycket tydligt att man bara kan använda nyckeln en gång till att aktivera med. Nu till min undran, kan man, om man avinstallerar t.ex 32 bitar systemet, installera x64 med samma nyckel och aktivera eller är det kört...

Kan man isf även göra en dual-boot med båda systemen?

Och kan man lägga på svenskt språkpack, när det blir tillgängligt eller ska man vänta med aktiveringen tills det är klart, om man nu vill ha svenskt.

Jag fick inte alternativet att välja "boxed"

**IMPORTANT NOTES**

Your product key and images will only be available on Connect for 14 days. You must write this key down and keep it in a safe place. We are unable to replace any lost keys.

Your RTM key will only activate *one* image of your choice so please ensure you activate only the language version you wish to keep.

As always, its been a pleasure working with each and every one of you!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite fundering dock, det står ju mycket tydligt att man bara kan använda nyckeln en gång till att aktivera med. Nu till min undran, kan man, om man avinstallerar t.ex 32 bitar systemet, installera x64 med samma nyckel och aktivera eller är det kört...

Kan man isf även göra en dual-boot med båda systemen?

Undrar samma sak, går det att köra dual-boot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...