boxxen Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Hej Jag har nu investerat i en nätverkshårddisk, för att lättare göra backup inom nätverket. Men nu till min fundering, jag vill nu skydda dessa filer foton etc etc från att inte raderas/ändras/kopieras av misstag man skall kunna naturligtvis titta på foton i nätverket, och dessutom kunna lösenordskydda vissa mappar tacksam för enkla tips mvh boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 vad är det för nätverkshårddisk? Märke/storlek osv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 vad är det för nätverkshårddisk? Märke/storlek osv.. det är en LaCie Network Space 1TB http://www.dustin.se/pd_5010151185.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts