ragge Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 (edited) För att få bort klick ljudet när jag trycker på mina favoriter, ibland är det borta men sen kommer det tillbaka? Jag vet att det är en inställning någonstans men jag hittar inte det.tfs Edited August 7, 2009 by ragge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 För att få bort klick ljudet när jag trycker på mina favoriter, ibland är det borta men sen kommer det tillbaka? Jag vet att det är en inställning någonstans men jag hittar inte det.tfs Under ditt ljudschema... plocka bort ljudhändelsen för "starta utforska" (eller nått sånt) Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragge Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 Under ditt ljudschema... plocka bort ljudhändelsen för "starta utforska" (eller nått sånt) Vadå ljudschema? Kan du inte beskriva 1 2 3 4 hur man ska göra? Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Markera programhändelsen, sedan väljer du i rullisten för Ljud: (inget) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts