zen-TAO Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Hej. Har funderat på det här med videosamtal över nätet. Det måste väl gå, eller har jag helt fel? Om någon har erfarenhet av det här så vore jag tacksam. Jag hoppas även att ni kan rekommendera en bra och hyfsat billig webkamera (skall även kunna ta stillbilder) med mikrofon och tillhörande programvara för att kunna utföra videosamtal och annat. Samt ett bra inköpsställe. Jag menar, om någon man känner har webkamera vore det ju bättre att "snacka" den vägen ibland, istället för i telefon eller vanliga mail... Tack på förhand. Hälsningar zen-TAO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 (edited) Hej.Har funderat på det här med videosamtal över nätet. Det måste väl gå, eller har jag helt fel? Om någon har erfarenhet av det här så vore jag tacksam. Jag hoppas även att ni kan rekommendera en bra och hyfsat billig webkamera (skall även kunna ta stillbilder) med mikrofon och tillhörande programvara för att kunna utföra videosamtal och annat. Samt ett bra inköpsställe. Jag menar, om någon man känner har webkamera vore det ju bättre att "snacka" den vägen ibland, istället för i telefon eller vanliga mail... Tack på förhand. Hälsningar zen-TAO Hej! Skickar denna länk, där kan Du se info om webbkameror och priser. http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_c...;creative=16037 Logitech tycker jag har bra utbud, samt Carl Zeiss optik för bra bild, om man vill kosta på sig det lilla extra. Mvh//sunshine Edited August 7, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts