Olivier Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 (edited) Jag har avinstallerat ordlistorna via tillägg fast de är kvar, så jag får radera de manuellt. Använder Vista och Firefox 3.5. Vet någon var mappen/filen med Firefox ordlistor ligger? Edited December 28, 2009 by Olivier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Jag har avinstallerat ordlistorna via tillägg fast de är kvar, så jag får radera de manuellt. Använder Vista och Firefox 3.5. Vet någon var mappen/filen med Firefox ordlistor ligger? Hej! C:\program\Mozilla Firefox\Dictionaries, där skall det finnas. Ta bort hela mappen om så önskas. Vill Du ha tillbaks, så installera Add ins på nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 Så dumt av mig! Jag som satt och letade i C:\Users\Oliver\AppData\Roaming\Mozilla. Tack för hjälpen och för väldigt snabbt svar Sunshine! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Så dumt av mig! Jag som satt och letade i C:\Users\Oliver\AppData\Roaming\Mozilla. Tack för hjälpen och för väldigt snabbt svar Sunshine! U R Welcome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 (edited) Upptäckte att de nya ordlistorna la sig på ett helt annat ställe: C:\Users\"användare"\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jkj8nlus.default\extensions\sv@dictionaries.addons.mozilla.org för den svenska och C:\Users\"användare"\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jkj8nlus.default\extensions\en-GB@dictionaries.addons.mozilla.org för den engelska Mina ordlister var ganska utdaterade så att man lägger de bland andra tillägg kanske kom för längesedan. Edited August 7, 2009 by Olivier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Upptäckte att de nya ordlistorna la sig på ett helt annat ställe:C:\Users\"användare"\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jkj8nlus.default\extensions\sv@dictionaries.addons.mozilla.org för den svenska och C:\Users\"användare"\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jkj8nlus.default\extensions\en-GB@dictionaries.addons.mozilla.org för den engelska Mina ordlister var ganska utdaterade så att man lägger de bland andra tillägg kanske kom för längesedan. OkiDoki! Det var bra att veta, för jag hittade bara där jag sökte på... Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts