Jump to content

ATI Radeon 1600/1650X

PCfreak

Recommended Posts

Kan inte uppdatera mitt grafikkort, har testat med ALLT men inget hjälper. Vad göra?? Testar att lägga in senaste, 9.7 men de funkar inte, när ja kollar så är det fortfarande

8.56.1.13 !!????

Det är ett ATI Radeon 1600/1650 X- kort

Edited by PCfreak

När man läser på ATI's hemsida så står det att det inte kommer komma några nya drivrutiner till dessa kort om det inte är frågan om säkerthetfixar. Så den senaste är 9.3

OK, har missat de...:( men ska testa med den.

Det finns inget officiellt stöd för X1xxx serien i Windows 7 (läs under Note i länken). Detta är de senaste Vista drivarna för X1xxx serien (8.591). Annars så tror jag inte det blir så stor skillnad mot de du redan har. Grafikkort som slår ditt nuvarande med hästlängder får du annars för under tusenlappen

http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...mp;lang=English

OBS! Detta är till 64 bitars Vista!

Det finns inget officiellt stöd för X1xxx serien i Windows 7 (läs under Note i länken). Detta är de senaste Vista drivarna för X1xxx serien (8.591). Annars så tror jag inte det blir så stor skillnad mot de du redan har. Grafikkort som slår ditt nuvarande med hästlängder får du annars för under tusenlappen

http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...mp;lang=English

OBS! Detta är till 64 bitars Vista!

Blir nog en helt ny burk snart...så ja kör med de ja har så länge. Men tack för synpunkterna & tipsen