Gå till innehåll

ATI Radeon 1600/1650X


PCfreak

Recommended Posts

Kan inte uppdatera mitt grafikkort, har testat med ALLT men inget hjälper. Vad göra?? Testar att lägga in senaste, 9.7 men de funkar inte, när ja kollar så är det fortfarande

8.56.1.13 !!????

Det är ett ATI Radeon 1600/1650 X- kort

Redigerad av PCfreak
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man läser på ATI's hemsida så står det att det inte kommer komma några nya drivrutiner till dessa kort om det inte är frågan om säkerthetfixar. Så den senaste är 9.3

OK, har missat de...:( men ska testa med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget officiellt stöd för X1xxx serien i Windows 7 (läs under Note i länken). Detta är de senaste Vista drivarna för X1xxx serien (8.591). Annars så tror jag inte det blir så stor skillnad mot de du redan har. Grafikkort som slår ditt nuvarande med hästlängder får du annars för under tusenlappen

http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...mp;lang=English

OBS! Detta är till 64 bitars Vista!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget officiellt stöd för X1xxx serien i Windows 7 (läs under Note i länken). Detta är de senaste Vista drivarna för X1xxx serien (8.591). Annars så tror jag inte det blir så stor skillnad mot de du redan har. Grafikkort som slår ditt nuvarande med hästlängder får du annars för under tusenlappen

http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...mp;lang=English

OBS! Detta är till 64 bitars Vista!

Blir nog en helt ny burk snart...så ja kör med de ja har så länge. Men tack för synpunkterna & tipsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...