Gå till innehåll

Program för fjärrstyrning eftersöks!


Salle

Recommended Posts

Hellå!

Har hört att det finns free program för att kunna fjärrkoppla till en annan dator .

det är så att min bror sitter i en annan stad och vi vill ha tillgång till varandras datorer. Finns det något program som passar till det?

Och hur går det till?

Tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellå!

Har hört att det finns free program för att kunna fjärrkoppla till en annan dator .

det är så att min bror sitter i en annan stad och vi vill ha tillgång till varandras datorer. Finns det något program som passar till det?

Och hur går det till?

Tack för svaret!

Enklaste och snabbaste sättet är att ni går in på tTeamviewers hemsida http://www.teamviewer.com/sv/index.aspx och kopplar upp er den vägen, då behöver ni inte bry er om att öppna portar i routern eller annat som kan ställa till problem. Din bror gör i ordning en session som du ansluter dig till och sedan kan du fjärrstyr skrivbordet. Ni kan lugnt använda gratisversionen funkar kanonbra.

Mvh

Torsten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellå!

Har hört att det finns free program för att kunna fjärrkoppla till en annan dator .

det är så att min bror sitter i en annan stad och vi vill ha tillgång till varandras datorer. Finns det något program som passar till det?

Och hur går det till?

Tack för svaret!

Teamviewer är ett utmärkt program, kört det, funkar utmärkt!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...