nodo Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 (edited) "Licens nyckel som gäller för flera datorer".... har läst detta nånstans och jag undrar hur det ligger till egentligen om man har flera datorer hemma. Får man då använda samma nyckel till flera datorer? Edited August 21, 2009 by nodo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Har för mig att det diskuterats om en "Familjelicens" som ska gälla för tre datorer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Det vore något i så fall. har ju 3 st hemma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vistaalltomxp Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Det vore kalas! har bara två PC men är ganska less på att fixa frugans dator när man inte kommer ihåg allt om hur XP fungerar eftersom jag sällan håller på med den (surfdator). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts