Lasse B Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 (edited) Nu har det hänt igen att när jag gått in i Verktyg, Ta bort Webbhistorik, så ligger det ändå gammal historik kvar. Det måste ha hängt sig någonstans, men var och hur. Har någon ett bra tips ??? Någonstans i registret kunde man kolla, men har glömt bort var ?? Vad göra. Lasse B Edited August 23, 2009 by Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Nu har det hänt igen att när jag gått in i Verktyg, Ta bort Webbhistorik, så ligger det ändå gammal historik kvar.Det måste ha hängt sig någonstans, men var och hur. Har någon ett bra tips ??? Någonstans i registret kunde man kolla, men har glömt bort var ?? HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs Vad är det jag skall kolla där ?? Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Det är där allt sparas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts