Gå till innehåll

Snygga Bakgrunder som är gömda i Windows 7


Flax

Recommended Posts

Ett litet tips om Windows 7.

Det finns fler bakgrunder till Windows 7

Gå till (Ordna Mapp och sökalternativ Visning och klicka visa dolda filer och klicka bort dölj skyddade operativsystemfiler och verkställ.

Gå sen till Windows mappen och leta upp Globalization mappen och MCT mappen där finns många fina bakrunder.

Flax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips om Windows 7.

Det finns fler bakgrunder till Windows 7

Gå till (Ordna Mapp och sökalternativ Visning och klicka visa dolda filer och klicka bort dölj skyddade operativsystemfiler och verkställ.

Gå sen till Windows mappen och leta upp Globalization mappen och MCT mappen där finns många fina bakrunder.

Flax

Är det där de nationella motiven finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör den Engelska versionen av Windows 7 med svenskt språkpaket och där finns bakgrunderna.

Flax

Jag kollar ikväll. Under tiden så undrar jag följande:

1. Någon som vet om Microsoft kommer att lägga ut nordiska teman/bakgrunder för Windows 7 som man kan ladda ner från deras sidor precis som man gjorde till XP och Vista?

2. Någon som vet om Microsoft nationellet eller internationellt har utlyst en liknande fototävling som VISTA BLISS för Windows 7? Jag har länkarna till Australiens, Nya Zeelands och Singapores bidrag till Vista och de bilderna är jättehärliga.

3. Någon som vet vem som är Windows 7:s officielle (bakgrunds)fotograf? Kan det återigen vara Hamad Darwish, som gjorde de fem bakgrunderna till Vista och sedan släppte ytterligare cirka 20 bakgrundesbilder, som man kunde ladda ner gratis från hans hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Någon som vet vem som är Windows 7:s officielle (bakgrunds)fotograf? Kan det återigen vara Hamad Darwish, som gjorde de fem bakgrunderna till Vista och sedan släppte ytterligare cirka 20 bakgrundesbilder, som man kunde ladda ner gratis från hans hemsida?

http://www.neowin.net/news/main/09/08/27/m...-windows-7-wall

Redigerad av LightningStrike
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Någon som vet om Microsoft kommer att lägga ut nordiska teman/bakgrunder för Windows 7 som man kan ladda ner från deras sidor precis som man gjorde till XP och Vista?

Vad jag hört tidigare så är det inte aktuellt med teman för Sverige eller de nordiska länderna, tyvärr. Jag kan återkomma med ett mer definitivt svar senare i veckan som kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...