PCGuiden Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Jag har två mailadresser och vill logga in på båda samtidigt går det att göra har sett att det går men vet ej hur man gör... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 (edited) Webbaserad mail (hotmail/live) vet jag inte... men Windows Live Messenger kan du logga in med fler adresser samtidigt om du t ex använder A-patch. Funktionen kallas visst Multi-MSN... Sök efter Apatch på google så hittar du det direkt. Edited September 5, 2009 by Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Ok tack för det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Om du tänker på "logga in via e-postprogram" så är jag inte säker på hur man gör. Däremot på websidan så går det ju lätt genom att länka konton och man behöver då bara logga in vid ett tillfälle och till endast ett konto för att nå dem övriga. Skulle tänka mig att har du bara förberett för länkning på Hotmail och Live på deras websida, så finns antagligen även funktionen därefter nåbar i e-postprogrammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Det var MSN programmet jag var ute efter Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Om du inte vill modifiera din WLM klient så finns även funktionen i Messenger Plus!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts