Gå till innehåll

SpeedyFox till Firefox


zen-TAO

Recommended Posts

Hej,

följande går att läsa i senaste epost-brevet Windowsnytt:

"Snabba upp din Firefox

SpeedyFox 1.1 [engelska, 1,5 MB, gratis]

Precis som utvecklaren skriver på sin hemsida, är Firefox en väldigt snabb webbläsare. Men allt eftersom man använder den, blir den segare på grund av fragmentering i dataregistret med information. SpeedyFox är ett verktyg som defragmenterar dessa filer riskfritt och gratis. På så sätt kan du få fart i en seg Firefox! Inga garantier ges dock på att läsaren blir snabbare...

SpeedyFox"

Är det någon här på forumet som testat det här programmet och gör det någon nytta?

Mvh

zentao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

följande går att läsa i senaste epost-brevet Windowsnytt:

"Snabba upp din Firefox

SpeedyFox 1.1 [engelska, 1,5 MB, gratis]

Precis som utvecklaren skriver på sin hemsida, är Firefox en väldigt snabb webbläsare. Men allt eftersom man använder den, blir den segare på grund av fragmentering i dataregistret med information. SpeedyFox är ett verktyg som defragmenterar dessa filer riskfritt och gratis. På så sätt kan du få fart i en seg Firefox! Inga garantier ges dock på att läsaren blir snabbare...

SpeedyFox"

Är det någon här på forumet som testat det här programmet och gör det någon nytta?

Mvh

zentao

Jag laddade ner det när jag fick windowsnytt och har det fortfarande.Märker ingen skillnad.Testade flashblocker som det också skrevs om vid ett tidigare tillfälle men jag tyckte blev tråkigt som sjutton att läsa t.ex.en tidning.Men ladda ner och testa.Vill du inte ha det kvar är det ju bara att ta bort.Revo uninstaller är ju ett perfekt program att använda om du vill ta bort något.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner det när jag fick windowsnytt och har det fortfarande.Märker ingen skillnad.Testade flashblocker som det också skrevs om vid ett tidigare tillfälle men jag tyckte blev tråkigt som sjutton att läsa t.ex.en tidning.Men ladda ner och testa.Vill du inte ha det kvar är det ju bara att ta bort.Revo uninstaller är ju ett perfekt program att använda om du vill ta bort något.

Har inte det du nämner. Men däremot något som heter "Fasterfox" som gjorde en viss skillnad....

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/se...fox&cat=all

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...