zen-TAO Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Hej. Jag undrar om det är möjligt att ändra den bild man har lagt upp på "välkommen/logga in"-sidan? Jag valde en bild då, när jag precis köpt datorn och startade igång allting. Om jag inte minns fel så stod det att valet inte kunde göras om. Men det kan väl inte stämma? Om det går att ändra - kan man ta vilken bild som helst istället för de som är förinstallerade i datorn? Visserligen står det i rubriken, men jag har alltså Vista Home Basic 32-bitars. Hälsningar zentao Quote
Sunshine Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Hej.Jag undrar om det är möjligt att ändra den bild man har lagt upp på "välkommen/logga in"-sidan? Jag valde en bild då, när jag precis köpt datorn och startade igång allting. Om jag inte minns fel så stod det att valet inte kunde göras om. Men det kan väl inte stämma? Om det går att ändra - kan man ta vilken bild som helst istället för de som är förinstallerade i datorn? Visserligen står det i rubriken, men jag har alltså Vista Home Basic 32-bitars. Hälsningar zentao Hej! Tror att länken nedan kan ge dig svaret: http://www.tipsomvista.se/windows-7/anvaen...stskaermen.html Mvh//sunshine Quote
zen-TAO Posted September 7, 2009 Author Posted September 7, 2009 Tack för länken, MEN: det är ett tips för Windows 7, inte för Vista home basic som jag kör... Quote
zen-TAO Posted September 7, 2009 Author Posted September 7, 2009 Tack för tipset JoWa! Skall titta på vad det är för något. Men det är ju märkligt att så mycket man behöver inte tillhandahålls av Microsoft själva... zentao Quote
Recommended Posts