Gå till innehåll

Bra genvägar att lägga i aktivitetsfältet


Gäst Lasseska

Recommended Posts

Gäst Lasseska

Bra genvägar att lägga i aktivitetsfältet.

1 st "Min dator" med rätt ikon och utan bibliotek.

1 st Papperskorg som normalt inte kan läggas i aktivitetsfältet.

Håll till godo.

Lasse

Genv_gar.zip

Bild:

post-4738-1252436080_thumb.jpg

Redigerad av Lasseska
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ett helt vanligt standard aktivitetsfält så man kan ha ikonerna blandat med de andra i vilken ordning man vill, inget trixande med toolbars och sånt?

Och en helt vanlig papperskorg som funkar exakt likadant som den på skrivbordet?

Såg någon guide tidigare där man trixade med toolbars o grejade men resultatet blev inte alls bra.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska
Är det ett helt vanligt standard aktivitetsfält så man kan ha ikonerna blandat med de andra i vilken ordning man vill, inget trixande med toolbars och sånt?

Och en helt vanlig papperskorg som funkar exakt likadant som den på skrivbordet?

Såg någon guide tidigare där man trixade med toolbars o grejade men resultatet blev inte alls bra.

Helt vanligt aktivitetsfält.

Papperskorgen öppnas när du använder genvägen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska
Ok så det är bara en genväg, papperskorgen ändrar inte utseende beroende på om där är något i den eller ej och det går inte att högerklicka på den för att få fram "tömma" m.m?

Nej det är som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Papperkorgen öppnar när du använder genvägen. Jag har inte lyckats fått till den på annat sätt tyvärr.

Det var väl egentligen "min dator" som kan vara intressant, snyggare ikon samt att man slipper komma till bibliotek.

Papperkorgen följde bara med av farten :rolleyes:

Redigerad av Lasseska
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...