Lantz Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 För några månader köpte jag en ny dator med Windows vista home premium. I början fungerade windows aero jättebra och jag hade inga problem med det. Men för en tid sen så försvann det och jag kan inte välja det under "Fönsterfärg och utseende". Vad beror det här på? Kan det vara något program jag installerat eller dyl.? Tacksam för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Om du har installerat nya grafikdrivrutiner så kan datorns prestandaindexering behövas göras om. Kontrollpanelen\Prestandainformation och -verktyg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lantz Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Upptäckte nu att problemet var att det inte var inställt på 32 bitars färg utan 16. Konstigt då jag inte har ändrat det men nu fungerar det i alla fall! Tack för hjälpen ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts