Jump to content

Dags för första riktiga mötet!

Recommended Posts

Hej

Loggade tyvärr in 18.35 och då var väl

mötet över eller.........

Funderar jag med - vad hände?

Tittar in titt som tätt, men ingen finns där.....ANDREAS???....nästa möte?

Trist om vi ska ha en massa medlemmar som sen inte vill delta.....lite som kontaktsidorna på nätet.....100 000 medlemmar.....varav 67 000 av dem har inte varit inloggad på typ 5 år.....yeah right....nä skärpning nu alla medlemmar....hugg på nu.....vi kan alla ha sketakul på ett riktigt möte.... :)

Venoms, jag godkände din nya ansökan redan den 15:e!

Mötet slutade 18:30 vill jag minnas så kom du 1835 var det för sent :)

Jag kommer att lägga ut lite info om mötet och kommande möten på www.swewinug.se.

Nästa möte hoppas jag på bättre uppslutning, men kul att se att ändå var en del folk där!

Venoms, jag godkände din nya ansökan redan den 15:e!

Mötet slutade 18:30 vill jag minnas så kom du 1835 var det för sent :)

Jag kommer att lägga ut lite info om mötet och kommande möten på www.swewinug.se.

Nästa möte hoppas jag på bättre uppslutning, men kul att se att ändå var en del folk där!

Nix pix, jag skrev mitt inlägg redan 18.05... men det är värdsligt det blir fler tillfällen.

Det jag funderade över däremot var att jag inte kom in från början?

Har du eller kan du kolla vilken epostadress som medlemskapet skrevs in med från början, vid w7 betatestets start.

Venoms, jag godkände en användare strax efter mötet i tisdags vill jag minnas, och det stämmer överens då användaren har ditt förnamn och efternamn. Jag kan dock inte se e-postadressen till det livekontot.

Helt rätt, men jag menade om du har några data kvar sedan starten av gruppen, vilken adress jag reggade på då?

Jag har några att välja på, fast om det är ok med dig, så struntar vi i den biten och går vidare från nu..istället.

Ha en trevlig kväll nu.