svensken_69 Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Hej! nu har min pc sagt opp sig tror ja:( allt e som vanligt men nær skrivbordet brukar komma så blir det bare svart ???? hjælp ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 (edited) Lite mer info kanske? Operativsystem? Oavsett... en inledande fråga: är din Windowslicens laglig? Känner nämligen igen det oförklarliga svarta med endast muspekaren... Mange Edited September 19, 2009 by Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwarf Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Tryck F8 vid start och välj senast fungerande konfiguration eller välj felsäkert läge och se om du kommer in i datorn. Har du lagt in några nya uppdateringar? Eller nya drivrutiner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Var det inte så det skulle bli med ett crackat system, att skrivbordet skulle bli svart i Vista om nu MS klarade det förstås, vilket jag aldrig upptäckte på min fuskdator. Har för mig att det rapporterades om det, men om MS verkligen klarade cracken vet jag inte. Nåväl det kan ju också bli andra fel, men misstänkt är det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts