JoWa Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Free Isn't Free; The Truth About Freeware Kommentarer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Kommentarer? Rena lögner som väldigt många köper... tyvärr! Symantec fortsätter tydligen sin omoraliska marknadsföring med nya friska tjuvknep! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Helt i stil med den där stollige säkerhetsexperten från svenska Symantec som alltid dyker upp som gubben i lådan i kvällsblaskorna så fort det ska snackas om virus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mutex Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 (edited) Betalningsmodellen är inte proportionerlig mot kvaliteten. Ungefär som att beskriva avstånd med viktenheter, dvs bullcrap. För övrigt så är Nortons skydd det sämsta skitet man kan hitta. Jag har installerat en mastodontkeylogger på en dator med Nortons nyaste skydd och kunnat ladda hem loggen utan att Norton sagt ett endaste skvatt. Inte ens brandväggen sa något, ingen UAC eller något. Inte heller sa Windows Firewall ett skvatt så den brandväggen kan man slänga direkt. Comodos brandvägg är definitivt den bästa brandvägg som finns; den gör sitt jobb. Det hela är bara ren bullcrap. Edited September 20, 2009 by mutex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Men om man bortser från att det är "ren bullcrap", så var början på reklamen ganska kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 ser ut som dem försöker sko sig lite på PC vs MAC reklamerna, lite ripoff känsla.. Förmedlar väl knappast något nytt eller pålitiligt budskap.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mutex Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 ser ut som dem försöker sko sig lite på PC vs MAC reklamerna, lite ripoff känsla..Förmedlar väl knappast något nytt eller pålitiligt budskap.. Denna reklamen är nästan identisk med Macreklamerna; det finns ingen sanning i det som sägs. Bullcrap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 21, 2009 Author Share Posted September 21, 2009 Det är uppenbart vilket gratisprogram påståendena är baserade på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Free Isn't Free; The Truth About FreewareKommentarer? I mina ögon mycket barnslig reklam. Ser inte ens något roligt i denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Hehe... om man bortser från "reklamaspekten" i filmen... så visst var det småkul? Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Det sägs att smaken är som baken; tudelat gäller humorn också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) Hehe... om man bortser från "reklamaspekten" i filmen... så visst var det småkul?Mange Nej...! Skillnaden mellan den här symantecreklamen och den "reklam" man kan hitta för så kallad "scareware" är ta mig tusan hårfin. Återigen... utan att fördöma själva produkten... Symantec borde skämmas över sina marknadsföringsmetoder! Edited September 21, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Helt rätt... reklamen passar mig sååå bra. Jag är lite dråplig av mig och att ha frun bakom axeln när killen kontrar på tjejens skylt att kärlek och barn är gratis... klockrent att se hennes min då, fruns alltså...ler Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 Free Isn't Free; The Truth About Freeware Det här videoklippet har tagits bort av användaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts