Andreas Stenhall Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således känner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 kl. 21:00 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar en gång om man är intresserad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således käner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar om man är intresserad en gång. Japp är svaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Absolut intresserad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag tar gärna emot en Windows Vista Ultimate retail licens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag tar gärna emot en Windows Vista Ultimate retail licens. Hänger gärna på jag med! Tack för erbjudandet! Mvh Mats H Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomorrow Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja, Tack ! /tomorrow Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaiTuM Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag är med!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Anmäler intresse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frutte Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja det är jag med på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
offside Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Är helt klart intresserad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således käner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar en gång om man är intresserad. JA TACK!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumfie Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Javisst, gratis är gott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Generöst, tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således käner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar en gång om man är intresserad. Ja Tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja Tack Ja Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindevall Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja tack skulle inte va så dumt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mutex Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.LeNo Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Intresserad här också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyper Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 japp tingeling gratis är gott går alltid åt när man har en burk för mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således käner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar en gång om man är intresserad. japp! väldigt gärna Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Ja tack gärna!¨ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eke100 Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Skulle vara vädigt tacksam om jag fick två stycken Windows Vista Ultimate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) Det var generöst. Om den går att uppgradera till 64-bit Windows 7 Ultimate så tar jag gärna emot EN, annars står jag över. Tack på förhand. Edited September 21, 2009 by Nicklas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Jag har två stycken Windows Vista Ultimate retail-licenser som jag inte har använt på snart ett år och aldrig mer kommer att använda. Således käner jag att jag lika gärna kan skänka bort dessa två om någon vill ha dom! Jag lottar därför ut dessa till den som är intresserad. Det enda du behöver göra är att svara på den här tråden. Jag kommer den 7/10 stänga tråden och sedan slumpa fram två vinnare. För att göra det enkelt för mig så gäller föjande: Frågor i den här tråden kommer att tas bort, likaså tillåts bara att man svarar en gång om man är intresserad. Ja för sjutton Klart man hänger på, ser att det redan har dykt upp flera kända profiler från forumet Vill inte va sämre..utan Tackar & bockar för erbjudandet du ger oss. Trevligt spontant infall måste jag påpeka, verkligen uppskattat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts