Gå till innehåll

papperskorgen tom trots att den inte är tömd


lelu0183

Recommended Posts

Min papperskorg är alltid tom trots att jag raderar filer och bekräftar att de ska flyttas till p-korgen. Har kikat på egenskaper. Valet "flytta inte till p-korgen..." är inte markerat. Däremot visas tre platser för papperskorgen: Acer (C:), Data (D:) samt HPartition med utrymme 144, 140 resp 10.0 GB. Har läst igenom svaren när jag sökt på Papperskorg och har också sökt dolda filer i $Recycle.bin enligt waxinators råd till någon, dock utan att hitta något. Snälla kan någon hjälpa mig? Har nämligen raderat några kort som bara måste ligga någonstans eftersom jag inte raderat permanent.

//Lena

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser du inte filerna ens om du öppnar papperskorgen? I så fall måste nästan filerna vara permanent raderade. Du kan ju prova en återställning av papperskorgen till standardinställning, med hjälp av .reg-filen på nedanstående länk. Starta om datorn efteråt!

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?s=&...ost&p=73585

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser du inte filerna ens om du öppnar papperskorgen? I så fall måste nästan filerna vara permanent raderade. Du kan ju prova en återställning av papperskorgen till standardinställning, med hjälp av .reg-filen på nedanstående länk. Starta om datorn efteråt!

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?s=&...ost&p=73585

Men du var väl en riktig PÄRLA Eson!! Nu hamnar det jag tar bort så fint i papperskorgen. Det som jag tidigare raderade och inte hittade är nog borta dock. Tack för hjälpen! Lena

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du var väl en riktig PÄRLA Eson!! Nu hamnar det jag tar bort så fint i papperskorgen. Det som jag tidigare raderade och inte hittade är nog borta dock. Tack för hjälpen! Lena

Jo, jag misstänkte att registret var skadat. Kul att det fungerade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...