Gå till innehåll

Felsök kommunikationsproblem med Outlook


Recommended Posts

Om du har ett e-postproblem och misstänker problem med kommunikationen med en e-postserver, oavsett om det är Exchange, POP eller IMAP så finns det inbyggd felsökning för detta i Outlook. Du aktiverar loggningen genom att gå till Verktyg > Alternativ > Annat > Avancerat och sedan kryssar i "Aktivera loggning (felsökning). När du sedan startar om Outlook kommer den att spara loggfiler över kommunikationen i en mapp som heter "Outlook Logging" i din användarmapp.

Detta tips gäller för: Outlook 2003 och senare.

Visa hela artikeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...