Gå till innehåll

[LÖST] Internetfönstret blir mindre och mindre vid surfning


Gia_58

Recommended Posts

Kan någon hjälpa oss?

När man surfar på min kompis dator så blir internetfönstret bara mindre och mindre för varje gång vi klickar och till slut så ser man inget i fönstret och blir då tvungen att stänga ner sidan och börja om från början (irriterande)

Under verktygsfältet så växer liksom själva surfbilden neråt för varje klickning medans verktygsfältet blir kvar på sin plats.

Någon som kan hjälpa till kanske./Gia_58

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte riktigt säker på om jag fattar vad du menar...

Kan du ta en skärmdump på eländet och posta...

Kan tyvärr inte ta en skärmdump just nu men senare kanske om vi inte kan lösa det innan.

Om man startar en Internetsida så har man ju verktygsfältet i det gråa fältet överst på sidan

sedan kommer det ju själva surfbilden som jag kallar för fönstret på internetsidan, och för

varje gång vi klickar på en och samma internetsida så krymper själva surfbilden (fönstret) det

går uppifrån och neråt under det gråa verktygsfältet, det blir liksom helvitt under verktygsfältet

och det vita fältet växer liksom neråt mot den gråa kanten nertill så man ser ingenting utav surfbilden

bara verktygsfältet och ett stort vitt fält

/Gia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon hjälpa oss?

När man surfar på min kompis dator så blir internetfönstret bara mindre och mindre för varje gång vi klickar och till slut så ser man inget i fönstret och blir då tvungen att stänga ner sidan och börja om från början (irriterande)

Under verktygsfältet så växer liksom själva surfbilden neråt för varje klickning medans verktygsfältet blir kvar på sin plats.

Någon som kan hjälpa till kanske./Gia_58

ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt

Hej och Tack för ditt tips ska åka till henne nu och försöka med detta, hör av mig senare.

/Gia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<!--quoteo(post=138349:date=October 03, 2009, 14:06:name=eh_proddy)--><div class='quotetop'>Citat (eh_proddy @ October 03, 2009, 14:06) <a href="index.php?act=findpost&pid=138349"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Hej och Tack för ditt tips ska åka till henne nu och försöka med detta, hör av mig senare.

/Gia

Ville bara tala om att det fungerade så en får Tacka så mycket för all hjälp. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...