Gia_58 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Kan någon hjälpa oss? När man surfar på min kompis dator så blir internetfönstret bara mindre och mindre för varje gång vi klickar och till slut så ser man inget i fönstret och blir då tvungen att stänga ner sidan och börja om från början (irriterande) Under verktygsfältet så växer liksom själva surfbilden neråt för varje klickning medans verktygsfältet blir kvar på sin plats. Någon som kan hjälpa till kanske./Gia_58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Jag är inte riktigt säker på om jag fattar vad du menar... Kan du ta en skärmdump på eländet och posta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasel Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Jag har samma problem. När man hoppar från sida till sida krymper fönstret underifrån. Har både på en helt ny dator och en som jag uppgraderat explorer på. Vore intressant med ett svar. Hälsningar Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gia_58 Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Jag är inte riktigt säker på om jag fattar vad du menar...Kan du ta en skärmdump på eländet och posta... Kan tyvärr inte ta en skärmdump just nu men senare kanske om vi inte kan lösa det innan. Om man startar en Internetsida så har man ju verktygsfältet i det gråa fältet överst på sidan sedan kommer det ju själva surfbilden som jag kallar för fönstret på internetsidan, och för varje gång vi klickar på en och samma internetsida så krymper själva surfbilden (fönstret) det går uppifrån och neråt under det gråa verktygsfältet, det blir liksom helvitt under verktygsfältet och det vita fältet växer liksom neråt mot den gråa kanten nertill så man ser ingenting utav surfbilden bara verktygsfältet och ett stort vitt fält /Gia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Kommer den effekten av att bara uppdatera sidan via "pilarna" vid adressfönstret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eh_proddy Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Kan någon hjälpa oss?När man surfar på min kompis dator så blir internetfönstret bara mindre och mindre för varje gång vi klickar och till slut så ser man inget i fönstret och blir då tvungen att stänga ner sidan och börja om från början (irriterande) Under verktygsfältet så växer liksom själva surfbilden neråt för varje klickning medans verktygsfältet blir kvar på sin plats. Någon som kan hjälpa till kanske./Gia_58 ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gia_58 Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt Hej och Tack för ditt tips ska åka till henne nu och försöka med detta, hör av mig senare. /Gia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gia_58 Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 <!--quoteo(post=138349:date=October 03, 2009, 14:06:name=eh_proddy)--><div class='quotetop'>Citat (eh_proddy @ October 03, 2009, 14:06) <a href="index.php?act=findpost&pid=138349"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->ditt problem med kant löste jag som så gå till verktyg i explorer sen internet alternativ och sen avancerat och där återställ sen funkar det som vanligt<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Hej och Tack för ditt tips ska åka till henne nu och försöka med detta, hör av mig senare. /Gia Ville bara tala om att det fungerade så en får Tacka så mycket för all hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Kul att det löste sig. Har ändrat rubriken till [LÖST] Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts