Gå till innehåll

Tangentbord och mus svarar inte snabbt efter viloläge.


rti

Recommended Posts

Hej! Det börjar med att jag har formatera om min dator men innan dess så skall jag förklara lite på vad som hade hänt,

När jag har datorn på viloläge så kommer både tangentborden och mus igång ganska snabbt och även när den var helt avstängd men så efter jag har formaterat om datorn så börjar problemet att när jag startar datorn så tar det ca:3 minuter för tangentbord och mus att komma igång och det är när usb porten känner av dem då låter det när den är igång, kan det har att gör med ström försörjningen till usb att göra eller har det med SP 2 att göra, är det någon som har samma problem eller vet hur man fixar till det så är jag tacksam för förslag. m.v.h. rti......... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej! Det börjar med att jag har formatera om min dator men innan dess så skall jag förklara lite på vad som hade hänt,

När jag har datorn på viloläge så kommer både tangentborden och mus igång ganska snabbt och även när den var helt avstängd men så efter jag har formaterat om datorn så börjar problemet att när jag startar datorn så tar det ca:3 minuter för tangentbord och mus att komma igång och det är när usb porten känner av dem då låter det när den är igång, kan det har att gör med ström försörjningen till usb att göra eller har det med SP 2 att göra, är det någon som har samma problem eller vet hur man fixar till det så är jag tacksam för förslag. m.v.h. rti......... :huh:

Hej!! igen verkar som det har med SP2 att göra, har läst någonstans i forumen här att även vissa har samma problem som jag, jag har även varit i kontakt med HP fick samma svar som formatera om datorn så löser det sig, det går jag inte med på, det här är kanske Microsofts problem vem vet........... :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...