Gå till innehåll

Windows XP:s installations ljudet?


Stim

Recommended Posts

Kom att tänka på det ljudet och undrar om det finns att tanka ner nånstans ifrån? Alltså det ljudet som startas efter installationen är klar. Här är ett exempel, dock inte bästa kvalite men bara så ni vet vilket ljud jag menar.

Jag har XP skivan föresten och kanske vet nån var den finns att hitta på skivan?

Gillar ljudet och tycker den är skön på något vänster :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag ju inte xp installerat :) Men tack ändå JoWa. Finns den möjligen i skivan? Testade att söka title.wma på skivan men hittade inget. Antagligen ligger filen säkert nerpackad i någon komprimerad fil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, har fixat det. En kompis fick skicka över filen över @ ( som bara var 2.50MB stort).

Lite förvirrande att man lagt en ljudfil i en mapp döpt images. Än mer förvirrande kanske att filen av nån anledning ligger i Windows och "skräpar" när den inte används mer än vid själva slutet på installationen av XP. Man kan ju tycka att installationen borde städa efter sig. :)

Edit, Tack superlight, men ajdå, hade just fixat det redan och du han posta innan mig och undertiden som jag höll på skriva. Tack i alla fall till dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...