Gå till innehåll

VirtualPC i W7


carshak

Recommended Posts

Har du installerat Virtual PC Additions som behövs för att hantera drag and drop mm?

http://support.microsoft.com/kb/824561

Fick samma råd av forumet i början av året när jag testade en betaversion av W7 i VPC och jag kan berätta att det fungerade mycket bra efter verktyget blev installerat. Rusa till sidan, ladda ner och installera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PCGuiden!

...har tidigare testa Virtual PC 2007 och vet hur det funkar, men jag tycker VMware är ett strå vassare.

Virtual PC 2007 är inte aktuellt i Windows 7. Nya Virtual PC (för W7) är vida överlägset den äldre versionen, och i mitt tycke även VMware! ...och då är jag ändå inte en av dom som hyllar microsofts produkter i "onödan"... som du säkert redan har förstått.

Microsoft har helt enkelt gjort ett kanonjobb med nya VPC... jag kan dock inte säga så mycket mer mer just nu. Har liksom bara BÖRJAT utforska alla möjligheter som finns! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte RTM, utan det är RC du länkar till. Tror inte RTM ligger ute för publik nerladdning ännu.

Helt riktigt... vi vanliga dödliga som inte har tillgång till abonnemang msdn/technet, får helt enkelt vänta ett tag till...! :(

...men å andra sidan, funkar RC jäkligt bra... precis som W7 RC gjorde. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt riktigt... vi vanliga dödliga som inte har tillgång till abonnemang msdn/technet, får helt enkelt vänta ett tag till...! :(

...men å andra sidan, funkar RC jäkligt bra... precis som W7 RC gjorde. :)

Kolla Länken kanske du hitta det du vill ha i RTM

http://thehotfixshare.net/board/index.php?autocom=downloads&showcat=119

MVH

:)

MSDN Partner

Redigerad av Adrian_se
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...