Lasse B Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Fråga. I alla program skall det finnas ett program för att klippa in en bild eller dyligt i forumet, vad hette det ?? LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Skärmklippverktyget (om du menar i Win7) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 9, 2009 Author Share Posted October 9, 2009 (edited) Skärmklippverktyget (om du menar i Win7) Nej i vista, men där finns det också,jag mistänker att det är samma ?? Om inte är jag tacksam för ett tips. LB Edited October 9, 2009 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Nej i vista, men där finns det också,jag mistänker att det är samma ?? Om inte är jag tacksam för ett tips. LB Ja tror det i alla fall, eller typ nåt som "snap"tool" kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Snippingtool kanske, finns här om du tappat bort det. windows\system32\SnippingTool.exe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Nej i vista, men där finns det också,jag mistänker att det är samma ?? Om inte är jag tacksam för ett tips. LB I Vista heter det just *Skärmklippverktyget* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 I Vista heter det just *Skärmklippverktyget* Tackar, då är jag nöjd. Ha En Bra Lördag Alla. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Tackar, då är jag nöjd. Ha En Bra Lördag Alla. LB Tack detsamma Lasse B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Var det så Du menade? Isåfall bara trycka på Print Screen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Nej Det var skärmklippet jag var ute efter. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Nej Det var skärmklippet jag var ute efter. LB OkiDoki! I,m Sorry. Gjorde bara 1 försök. Ha en bra helg i.a.f... Mvh//Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) I Vista heter det just *Skärmklippverktyget* Jag hoppas verkligen det heter Snippingtool på engelska i både vista och W7 Edited October 10, 2009 by PCGuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts