PCGuiden Posted October 4, 2015 Author Share Posted October 4, 2015 Den här tråden är ju inte så frekvent updaterad så här kommer det en bild hur det ser ut hos mej just nu, det som inte syns är en skrivare till vänster och mobilen jag tog kortet med, en samsung galaxy s6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 En del tycker att jag är pedant och har kabel allergi, nja det kanske stämmer, jag är dessutom barnsligt förtjust i el lister. Tummen upp på den. Kablar är djävulens påfund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna O Posted July 11, 2022 Share Posted July 11, 2022 On 2009-10-11 at 22:02, Manneman sade: Här är min lilla hörna... Mange Snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter svensson Posted August 9 Share Posted August 9 On 2009-10-11 at 20:26, Mats H sade: Hemma hos oss, när det är presentabelt!! Mvh Mats H verkligen proffs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts