Gå till innehåll

Hur ser det ut i eran datahörna/rum?


PCGuiden

Recommended Posts

Jag vill att denna skall nålas fast för detta kan bli roligt

Jag börjar men världens sämsta mobilbild, skall ta ett kort med morsans kamera nästa helg, kameran är i Spanien just nu...

post-9713-1255269773,8_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorhörna? Är inte det väldigt 90-tal?

Jag sitter med min bärbara dator lite här och var, just nu vid köksbordet. Ibland ligger jag i sängen, ibland sitter jag vid matbordet och för det mesta har jag den i knät i soffan. Trådlöst, tack för det!

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde om idag och det blev lite bättre. Putsat och fejat av grejorna samtidigt, inte illa med inlägg som gör det positivt! Kablage som syns skall gömmas undan, detta var snabbgjort.

Mvh// Sunshine

post-8087-1255785014,93_thumb.jpg

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill gärna visa min datorhörna men ack bilden vart inte bra men jag visar gärna den ändå. Så här ser det ut hemma hos DAson! Bilden är tagen med en mobilkamera.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Jag vill att denna skall nålas fast för detta kan bli roligt

Jag börjar men världens sämsta mobilbild, skall ta ett kort med morsans kamera nästa helg, kameran är i Spanien just nu...

post-9713-1255269773,8_thumb.jpg

Ingen fungerande digitalkamera hemma så det är bara skönt att inte kunna visa HÖRNAN. Det är papper, papper, papper överallt. Och just nu skärm, tangentbord och datorkabinett framdraget för att undersöka och försöka rätta till hårdvaru- och mjukvarufel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...