Gå till innehåll

Händelsetyp: Fel Händelse-ID: 447


Recommended Posts

Databas skada med händelse id 447

Det hjälper inte att reparera installationen och det hjälper inte att avinstallera och installera om det heller.

Det var ett bra program tills det att de började krångla nyligen.

Finns det bot på problemet eller andra program som kollar hotmail, yahoo och gmail konton som är gratis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det bot på problemet eller andra program som kollar hotmail, yahoo och gmail konton som är gratis?

Så här är det! Gmail, hotmail... vilken gratistjänst som helst, vill att du skall logga in personligen. (Annars missar du reklamen) ;) . Program som kollar åt dig, eller på annat sätt manipulerar tjänsten, kommer alltid att ha problem emellanåt. Enda riktigt väl fungerande programmen är dom etablerade skrivbordsklienterna... jag rekommenderar Mozilla Thunderbird!

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag la mig för att sova så kom jag på att det kan inte bara vara lösenordet som är fel för när error meddelandet kommer så stängs windows live mail av när man tryckt på OK

ok, jag får prova med mozilla thunderbird.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här är det! Gmail, hotmail... vilken gratistjänst som helst, vill att du skall logga in personligen. (Annars missar du reklamen) ;) . Program som kollar åt dig, eller på annat sätt manipulerar tjänsten, kommer alltid att ha problem emellanåt. Enda riktigt väl fungerande programmen är dom etablerade skrivbordsklienterna... jag rekommenderar Mozilla Thunderbird!

Kan man kolla sin hotmail via thunderbird utan tilläggsprogram... Måste man inte kolla sin mail via pop3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte installerat Microsoft Exchange 2000 Server eller Microsoft Exchange Server 2003 i alla fall men var ser man om de finns i min dator?

Detta är bara en gissning från min sida; kan något av dessa eller dess filer ha kommit med MS uppdateringar?

Använd "Sök"-tjänsten, den borde hitta dessa om de fanns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händelsetyp: Fel

Händelsens källa: ESENT

Händelsekategori: Databasskada

Händelse-ID: 447

Datum: 2009-10-12

Tid: 09:59:08

Användare: Saknas

Dator: XXX

Beskrivning:

wlcomm (3876) Det finns en skadad sidlänk (fel -327) i ett B-träd (objekt-ID: 33, PgnoRoot: 80) i databasen C:\Documents and Settings\xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx\Lokala inställningar\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\{c313db66-ef55-4a4d-95d4-54d529acf358}\DBStore\contacts.edb (237 => 410, 412).

Vad kan jag göra åt detta fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...