e-son Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Det här tipset ramlade in för en stund sedan... om någon är intresserad! Free 12 Months PC Tools Internet Security 2010 License Quote
e-son Posted October 16, 2009 Author Posted October 16, 2009 Kan meddela att det kan ta en stund innan första bekräftelse-mailet kommer... så sitt i båten! Själv inväntar jag just nu min 3:e licens... tack vare min otålighet...! Quote
JoWa Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Tycker att PC Tools istället skulle kombinera sina gratisprogram PC Tools AntiVirus Free Edition 6.1, PC Tools Firewall Plus 6, PC Tools Spyware Doctor Starter Edition, PC Tools ThreatFire 4.6 i ett gratispaket. Quote
Raven_Crystal Posted October 17, 2009 Posted October 17, 2009 Kan meddela att det kan ta en stund innan första bekräftelse-mailet kommer... så sitt i båten! Själv inväntar jag just nu min 3:e licens... tack vare min otålighet...! Jag fick min licens nyckel direkt nästan Här ska testas! Tackar för tipset. Quote
Recommended Posts