Gå till innehåll

AlltomXP fest


PCGuiden

Festsugen  

5 medlemmar har röstat

  1. 1. Skall vi försöka fixa en fest

    • Ja
      4
    • Nej
      1


Recommended Posts

Undrar om det skulle kunna vara något....

Jag kan nog fixa en asbra trubadur...

Men jag vet ju inte om Kil i Värmland är det ultimata stället att ha en alltomxp fest kanske mer i Stockholm eller nåt.. Kom med förslag i denna tråd.

Stenis, Mange eller någon annan moderator kanske också tycker detta kan vara en bra sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

Hur roligt det än hade varit så känns det ganska opraktiskt. Vi bor ju tämligen utspritt i landet och det kan bli både dyrt och ganska bökigt för många att ta sig till en gemensam mötesplats...

Kanske en Cyberfest? :lol:

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man måste nog ha festen i mitten av där det bor mest medlemmar, Kan det vara stockholm

Men å andra sida så kan man ha den i Kil där jag bor också... Behöver ju inte vara lyxboende...

men tyvärr så är jag inte hemma i sommar jag jobbar i norge hela nästa sommar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du... idén är lysande, så ta det inte illa.

Hade det blivit ett superpartaj med en massa anmälningar och övernattningsmöjligheter osv och i semestertider framförallt... ja då kan du lugnt räkna med mig!

Mange

Övernattning ja, bor inte stenis i huvudstaden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är just detta som är frågan...

Tror inte att alla skall ha med sig sin dator och köra lan utan det skall nog vara en fest vara för att umgås.

Kanske man kan ha en träff där man är nördig också. Med inblandade föreläsare och programmakare.

Det kanske redan finns något som är planerat som vi kan sammanstråla på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Du... idén är lysande, så ta det inte illa

Hade det blivit ett superpartaj med en massa anmälningar och övernattningsmöjligheter osv och i semestertider framförallt... ja då kan du lugnt räkna med mig!

Strålande idé, Mange.

Det kom ju ändå 300 nya medlemmar när Vista-licensen delades ut, och det finns 10.000 innan.

Så globen torde väl bli en lämplig plats för denna högtid?

jens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strålande idé, Mange.

Det kom ju ändå 300 nya medlemmar när Vista-licensen delades ut, och det finns 10.000 innan.

Så globen torde väl bli en lämplig plats för denna högtid?

jens

Ja men realistiskt sett hur många av dessa "10.000" + "300" har varit inloggade låt oss säger det senaste året för de förstnämnda och den senaste 2 månaderna för de andra 300.

Skulle nästan kunna köra en rensning av användare.. om man inte varit inloggad på 1 år eller så.. skulle inte bli många 100 kvar då tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men realistiskt sett hur många av dessa "10.000" + "300" har varit inloggade låt oss säger det senaste året för de förstnämnda och den senaste 2 månaderna för de andra 300.

Skulle nästan kunna köra en rensning av användare.. om man inte varit inloggad på 1 år eller så.. skulle inte bli många 100 kvar då tro.

Iomed detta är ett supportforum så är det klart att de finns användare som registrerar sig, frågar efter hjälp och sedan försvinner. En "Alltomxp" fest kanske toppas med 100 människor... Hur som haver så hade de varit jättekul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...