Lasse B Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Min dotters dator har pajat, har någon ett bra tips på någon i Stockholm som fixar, servar datorer, en seriös och kunnig firma. Tacksam för ett svar. LB Edited October 17, 2009 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Har du lokaltidning så brukar finnas i slutet på tidningen "tjänster". Sök på gula sidorna efter närmaste verkstad för dej,brukar finnas på anslagstavlan i affärerna, annars skicka på posten till datorns egen verkstad och då först ringa datortillverkaren.Good luck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 (edited) Har du lokaltidning så brukar finnas i slutet på tidningen "tjänster". Sök på gula sidorna efter närmaste verkstad för dej,brukar finnas på anslagstavlan i affärerna, annars skicka på posten till datorns egen verkstad och då först ringa datortillverkaren.Good luck Tackar det är ok, men jag ville bara ha ett tips av någon på en bra firma, service kan man nästan få överallt, men det gäller en rekomendation. LB Edited October 17, 2009 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Hej Lasse B! Vad är felet/felen på datorn? Har du/känner du ingen kompis som är duktig på att fixa med datorer? Ibland så behöver man inte gå så långt som till en datorverstad, utan det kan räcka med en kompis som kan också! Tyvärr så bor jag 80 mil ifrån, annars så skulle jag kunnat hjälpa dig för en riktigt blygsamm summa. Mvh// Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Hej Lasse B! Vad är felet/felen på datorn? Har du/känner du ingen kompis som är duktig på att fixa med datorer? Ibland så behöver man inte gå så långt som till en datorverstad, utan det kan räcka med en kompis som kan också! Tyvärr så bor jag 80 mil ifrån, annars så skulle jag kunnat hjälpa dig för en riktigt blygsamm summa. Mvh// Sunshine Tack för din hjälpsamhet, det löser sig. Fick ett tips av en vän. Ha en bra kväll. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts