Gå till innehåll

Bara spekulation - köer framför datorbutikerna?


perbear

Recommended Posts

Vild spekulation!!! Undras om

svensk television kommer att göra ett reportage om de långa köerna utanför Xs butik i Stockholm från onsdagkvällen samt när någon köper det första exemplaret över disk.

svensk television kommer att visa inslag från CBS, CNN eller annan stor amerikanskt bolag på lanseringspartyt den 22 oktober.

svensk television kommer att visa något från (lanserings)evenemanget på Tekniska museet den 23 oktober.

Någon förresten som kommer att vara på mässan? Jag skall försöka slinka in på eftermiddagen eftersom jag kommer att bo i vid Gärdet över helgen och Tekniska museet är nästan nästgårds.

Redigerat 22 oktober: Nu påmorgonen hittar jag en glad aussie som blev världens förste Windowsägare inhandlad i en butik. (Alla andra som fått per post eller laddat ner RTMräknas inte i det här.)

De som är festsugna 11.00 EST/17.00 svensk tid kan man se livesändningen från Microsofts KARNEVALSYRA från New York.)

Redigerad av perbear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...