perbear Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Vild spekulation!!! Undras om svensk television kommer att göra ett reportage om de långa köerna utanför Xs butik i Stockholm från onsdagkvällen samt när någon köper det första exemplaret över disk. svensk television kommer att visa inslag från CBS, CNN eller annan stor amerikanskt bolag på lanseringspartyt den 22 oktober. svensk television kommer att visa något från (lanserings)evenemanget på Tekniska museet den 23 oktober. Någon förresten som kommer att vara på mässan? Jag skall försöka slinka in på eftermiddagen eftersom jag kommer att bo i vid Gärdet över helgen och Tekniska museet är nästan nästgårds. Redigerat 22 oktober: Nu påmorgonen hittar jag en glad aussie som blev världens förste Windowsägare inhandlad i en butik. (Alla andra som fått per post eller laddat ner RTMräknas inte i det här.) De som är festsugna 11.00 EST/17.00 svensk tid kan man se livesändningen från Microsofts KARNEVALSYRA från New York.) Edited October 22, 2009 by perbear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts