Gå till innehåll

Adobe Photoshop Elements 8


Lasse B

Recommended Posts

Då det i Windows 7 inte finns ett photoprogram, funderar jag på att köpa Adobes Element 8 , den skall tydligen fungera på 7 an.

Är det någon som har erfarenhet av Adobes Photoshop, kan det vara ett bra alternativ ??

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lasse.

Adobe Photoshop Elements är ett väldigt bra program med väldigt måga bra grundläggande funktioner.

Programmet har dock ett något annorlunda gränssnitt som inte passa alla men det är i mångt och mycket en fråga om tillvänjning.

Om du är intresserad av ett Freewarealternativ som fungerar mycket bra och är mycket kompetent (här är det dock en

något högre inlärningströskel) så kan jag tipsa om programmet paint.net som du hittar på http://www.getpaint.net/

/Håkan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget jag kan garantera, det står endast ”Windows XP/Vista”. Å andra sidan ser jag ingen anledning till att ett program av denna typ skulle drabbas av kompatibilitetsproblem. De ändrar nog texten så snart 7:an är officiellt släppt, eller då Picasa 3.5 (som jag testar nu) är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget jag kan garantera, det står endast Windows XP/Vista. Å andra sidan ser jag ingen anledning till att ett program av denna typ skulle drabbas av kompatibilitetsproblem. De ändrar nog texten så snart 7:an är officiellt släppt, eller då Picasa 3.5 (som jag testar nu) är klar.

Tack för din hjälpsamhet, nu är det rörigt det mesta, allt bara snurrar i huvudet nu 32 eller 64 bit ??

Vissa säger att 64 inte funkar på min dator, andra säger att det funkar.

Man står i valet och kvalet.

Ha en bra dag.

LB

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...