Gå till innehåll

Win 7 på väg


Silenz

Recommended Posts

Mitt Win 7 Ultimate skickades idag ifrån amazon uk :)

Fick också meddelande från Amazon UK om utskick men man vill inte garantera leverans förrän 29 oktober :angry: alltså NÄSTA torsdag. Tja, varför klaga, jag har ju RTM redan nu :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått besked från Dustin Home, om lev. 27/10!! B)

Mvh

Mats H

Fått nytt leveransbesked, skickat imorse från Sthlm, hoppas att ha 7:an imorgon kväll!

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste nyligen hur vissa leveratörer skeppar ut Windows 7 till de som förhandsbokat några dagar innan releasen. Detta ska tydligen vara grundat på att det finns risk för någon strejk inom posten eller liknande. Microsoft är medvetna om detta och har godkänt det. Detta gäller i Europa...UK var det jag läste om i artikeln, men vad jag förstår gäller det andra länder också...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godkväll :)

Lite off-topic men hade inte Microsoft kunnat ordna en eller varför inte flera tävlingar/lotterier med Windows 7 licenser eller annat lämpl i vinst här på forumet?

Hade inte detta blivit en jättefin reklam för Windows 7 och Microsoft här i Sverige?

Heja MS kom igen nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godkväll :)

Lite off-topic men hade inte Microsoft kunnat ordna en eller varför inte flera tävlingar/lotterier med Windows 7 licenser eller annat lämpl i vinst här på forumet?

Hade inte detta blivit en jättefin reklam för Windows 7 och Microsoft här i Sverige?

Heja MS kom igen nu :D

Tävla och vinn en av tio Windows 7 Professional

Svara på några enkla frågor om de nya funktionerna i Windows 7 och motivera med sju ord varför just du skall vinna så kan du bli en av tio vinnare av en Windows 7 Professional

Tävlingen är öppen för både privatpersoner och företag. Sista svarsdatum är 2009-11-12.

Priser: 10 stycken vinnare vinner varsitt exemplar av Windows 7 Professional FPP (box) svenska.

Till tävlingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...