Lasse B Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Kan man med Windows 7 bränna data med mera. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Jajjamensan Numera finns denna funktion inbyggd i Windows 7 även om den är något förenklad i jämförelse med ett fristående brännarprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 Jajjamensan Numera finns denna funktion inbyggd i Windows 7 även om den är något förenklad i jämförelse med ett fristående brännarprogram. Tackar, det låter bra. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Tackar, det låter bra. LB ...samma som i Vista, med några förbättrningar. Vill du ha ett gratis, enkelt och bra brännarprogram rekommenderar jag "Imgburn". http://www.imgburn.com/ Mvh // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hassesthlm Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Kan man med Windows 7 bränna data med mera. LB om det är en ISO fil är det bara o högerklicka på filen o väl bränn :-) fungerar hur bra som helst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 (edited) Har av gamla erfarenheter hållt mig borta från många av Windows inbyggda funktioner då jag brukat uppleva dem dåliga eller omständiga jämfört med fristående alternativ. Men man kanske borde ge dem en chans igen, jag är ju trots allt supernöjd med så mycket annat i Windows 7. Men hittills har jag kört med CDBurnerXP som (trots sitt namn) funkar finfint i Windows 7, är lättbegripligt, gratis och finns på svenska. Edited October 27, 2009 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts