Gå till innehåll

Tid att lägga in Windows 7


Lasse B

Recommended Posts

Formateringen tar ju också tid

OK, du menar när den rensar med mera ?? det får ta den tid det behöver.

Har varit lite osäker på mig själv om jag skulle fixa att lägga in 7 an, men efter allt mailande och alla bra svar, så börjar jag nu att känna mig säker på att det fixar sig.

En fråga till dig, kommer datorn att ta bort allt Vista, rubbet, får man en fråga om det i så fall ?? Behöver man själv avinstalera något ex Norton med mera, eller sköter det sig självt.

Nu återstår bara en dag, sen lägger jag in det.

Ha en bra kväll JoWa.

LB

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formatering innebär att allt på den valda disken eller partitionen tas bort. Om du gör en ”ren” installation av 7, alltså inte en uppgradering från Vista, tas Vista och allt annat (program och dokument m.m.) bort i samband med formateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formatering innebär att allt på den valda disken eller partitionen tas bort. Om du gör en ”ren” installation av 7, alltså inte en uppgradering från Vista, tas Vista och allt annat (program och dokument m.m.) bort i samband med formateringen.

Jag skaffar me en fullversion av Windoe Home Premium Pris ca; 1,900:- det kan det välan vara värt. Är det du menar med ren installation?? eller ??

LB

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har en fullversion av Windows 7 kan du troligen välja om du vill göra en ren installation eller uppgradering från Vista, men jag är inte den rätte att beskriva installation av W7 ;)

Okej, jag trode bara att du hade windows 7.

Tackar

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...