Gå till innehåll

Installera skrivare i WIN 7 Home Premium


candela

Recommended Posts

Kan någon här på forumet hjälpa mig med installation. Har bla försökt med drivrutin för Vista 32-bit.

Känner mig lite vilsen med mappsystemet i Win 7.

Hade tidigare Win XP Home Edition.

Mvh

candela

Med Microsoft Update hämtas en fil. Efter att återställningspunkt skapats så skall filen installeras

men misslyckas och felmeddelande Kod 800F0246 kommer.

Hittar ingen lösning hos Dell eller Microsoft.

Redigerad av candela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Ser att Du har AIO A920 skrivare. Har Du gått in på Dells hemsida och hämtat drivrutinerna för denna?

Länken här nedan:

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/product_support/en/printers/aio?c=us&l=en&s=gen&~section=011

Du kommer direkt till sidan för drivers and downloads.

Mvh// Sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med lite tur fixar windows det själv... starta skrivaren och gå till Kontrollpanelen\Enheter och skrivare... se om du hittar skrivaren där... och tillåt windows att leta på nätet, om frågan kommer upp! Inte säkert att det fungerar med alla skrivare, men jag behövde endast starta min Canon så var det klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Ser att Du har AIO A920 skrivare. Har Du gått in på Dells hemsida och hämtat drivrutinerna för denna?

Länken här nedan:

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/product_support/en/printers/aio?c=us&l=en&s=gen&~section=011

Hej Sunshine,

Har laddat ner ver för Vista 32-bit på såväl engelska som svenska meb det funkar inte. Konstigt nog gick det i Win 7 RC.

Har försökt att använda samma drivisar som i RC men det funkar inte. Att skanna går men inte printa.

Blir väl tvungen att köpa ny skrivare och då blir det definitivt inte DELL (Lexmark).

Tycker nog att DELL kunde hålla med drivisar även om skrivaren är gammal. :angry:

/candela

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...