Gå till innehåll

Behöver XP hjälp


fabregas

Recommended Posts

Hej!

Jag har nyligen installerat om XP och nu när man tex öppnar en mapp så "hoppar" den fram när man drar den. När man släpper den på det nya stället så finns fönstret liksom kvar lite på det förra stället och smälter liksom in på det nya stället vilket jag uppfattar som att den "hoppar". Hur kan man få bort det så att den rör sig smidigare? Och när det gäller scrollen så är det ungefär samma problem. Den liksom "hoppar" när man scrollar ner på en internet sida (eller vågar sig fram) hur kan man få den att glida?

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har nyligen installerat om XP och nu när man tex öppnar en mapp så "hoppar" den fram när man drar den. När man släpper den på det nya stället så finns fönstret liksom kvar lite på det förra stället och smälter liksom in på det nya stället vilket jag uppfattar som att den "hoppar". Hur kan man få bort det så att den rör sig smidigare? Och när det gäller scrollen så är det ungefär samma problem. Den liksom "hoppar" när man scrollar ner på en internet sida (eller vågar sig fram) hur kan man få den att glida?

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...